Näet hinnat ja pääset tilaamaan sisäänkirjautuneena. Mikäli et ole vielä asiakkaamme, luo uusi yritystili tästä > Rekisteröidy ja tilaa

Pamark

  • Koti Puhtaaksi Oy

    Saana Tyni Koti Puhtaaksi Oy Toimitusjohtaja Palkittu Koti Puhtaaksi saa Pamarkilta kaiken kerralla ” Pamark on onnistunut rekrytoimaan ihmisiä, joilla on myös alamme spesifiä ammattitaitoa. Siitä tulee luottamuksen tunne ja ihan täyden kympin palvelu.” Siivous on eräänlaista välineurheilua. Vaikka kotisiivouksessa ei ole kyse elämästä ja kuolemasta, aineiden tai tarvikkeiden puuttuminen...

  • Attendo Oy

    Laura Huotarinen Attendo Oy Hankintapäällikkö Hoivayritys Attendo on ollut Pamarkin asiakkaana yli kymmenen vuotta. Vuosien myötä Attendo on keskittänyt hankintojaan entistä enemmän Pamarkille. Tämä on sujuvoittanut Attendon hankintoja ja helpottanut myös hoivayrityksen yksiköiden arkipäivää, kun tarvittavat tavarat tulevat yhdestä paikasta. Pitkä yhteistyö tekee asioinnista helppoa, kun molemmat osapuolet tuntevat toisensa...

  • Repolar - tutkittua suomalaista laatua

    Pihka on luonnontuote, jota on käytetty haavanhoitoon tuloksellisesti jo vuosia. Repolar Pharmaceuticals Oy:n pihkatuotteet ovat kotimaisia ja perustuvat patentoituun Resol® Teknologiaan. Kolme lääketieteen tohtoria perustivat Repolar Pharmaceuticals Oy:n vuonna 2006. Tänä päivänä heidän asiakaskuntansa kattaa valtakunnallisesti kaikki terveydenhuollon ja hyvinvoinnin sektorit aina sairaaloista jalkahoitajiin. Patentoidun Resol® Teknologian avulla kuusen (Picea...

  • Punkit - Kasvava kanta lisää suojautumisen tarvetta

    Lämpimien kelien mukana saapuvat myös puutiaiset, eli punkit ja borrelioosi -tartunnat. Punkit ovat parin viime vuoden aikana saaneet entistä enemmän palstatilaa. Iltapäivälehdet uutisoivat suurella printillä tästä jokavuotisesta taakasta ja kadun varsille sekä bussipysäkeille ilmestyvät mainokset viittaavat ilmiöön nimellä ”Peto”. Näkyvyys on oikeutettua punkkien kasvavan kannan vuoksi. Ilmaston lämpenemisen ja leutojen...

  • Street food – lisäarvoa kokemukseen ensivaikutelmalla ja pakkaamisella

    Kesä, lämpimät aurinkoiset illat ja katuruokailu. Olemme taas siinä vaiheessa vuotta, jossa edellä mainitut ovat ajankohtaisia. Katuruoka eli street food ja take away ovat kasvattaneet suosiotaan vuosi vuodelta. Kuluttajat haluavat nauttia ruokansa ja juomansa muun toimintansa ohessa. Lounastaminen puistossa, ateriointi musiikkifestivaaleilla tai aamukahvin ottaminen mukaan toimistolle. Kaikki tämä tapahtuu liikkeessä...

  • Puhdista kotimaisella – tunnetko nämä suomalaiset siivousbrändit?

    Siivoaminen on merkittävästi mukavampaa, kun käytössä on laadukkaat aineet ja kestävät, ergonomiset välineet. Valitsemalla yrityksen käyttöön kotimaiset siivoustuotteet, työllistät suomalaisia, säästät luontoa ja voit olla varma, että tuotteet ovat hinta-laatusuhteiltaan erinomaisia. Tiesitkö, että nämä suositut brändit ovat kotimaisia? Bioska – jätteiden kompostointia suomalaisittain Ympäristöystävälliset biojätepussit ovat tuttuja niin toimisto biojäteastiasta...

  • Kulinarismin trendit sekä Fastfood & Café & Ravintola 2019

    Ekologisuus, ympäristöystävällisyys, kestävä kehitys. Marginaalinen listaus termistöstä, joka tällä hetkellä ohjaa kulinarismin trendejä. Kuluttajan kiinnostus tuotteen alkuperästä sekä valmistusmateriaaleista kohoaa ja samaan aikaan käsite ”ilmastoahdistus” lisääntyy kasvavan kulutuksemme myötä. Haaste piilee kysymyksessä: Kuinka saamme toimimaan yhtälön kasvava kulutus = terve ympäristö? Ensimmäiset ratkaisut kysymykseen ovat löytyneet EU direktiiveistä, alan trendeihin...