Mistä saan käyttäjätunnukset?
Jokaisella seurantakohteella on yhdet käyttäjätunnukset. Käyttäjätunnukset ovat yksikön johtajan nimellä ja kaikki yksikön tilaajat käyttävät samoja tunnuksia. Voit kysyä tunnuksia oman yksikön johtajalta. Jos tunnukset eivät ole tiedossa ja yksikön johtaja on esimerkiksi vaihtunut, ole yhteydessä Pamarkin asiakaspalveluun, jonka kautta saat päivitettyä tiedot ajan tasalle.
Miten saan päivitettyä käyttäjätunnuksen sähköpostin ja/tai salasanan?
Käyttäjätunnuksen päivitys onnistuu Asiakastilin hallinnasta. Klikkaa kirjautuneena sivun oikeasta ylälaidasta henkilöikonia, jonka jälkeen ”Asiakastili”. Vasemman laidan valikosta valitsemalla ”Oma käyttäjätilini” pääset päivittämään käyttäjätunnuksen tiedot. Jos yhteyshenkilö vaihtuu, on tärkeää päivittää tämä tieto myös yksikön yhteystietoihin kohdasta ”Toimipisteen tiedot” > ”Muokkaa osoitteita”.
Miten saan uuden salasanan unohtuneen tilalle?
Mikäli salasana on unohtunut, voit tilata uuden yksikön johtajan sähköpostiin. Kirjautumissivulla klikkaa unohditko salasanasi, syötä sähköpostiosoite ja klikkaa "Palauta salasana". Sähköpostiosoitteeseen lähetetään linkki, jolla saatte asetettua uuden salasanan ja pääsette kirjautumaan verkkokauppaan heti tämän jälkeen.
Mistä saan muokattua yksikön yhteystietoja, esim. vakiotoimitusohjetta?
Klikkaa kirjautuneena sivun oikeasta ylälaidasta henkilöikonia, jonka jälkeen ”Asiakastili”. Näet näkymässä valitun toimipisteen tiedot. Linkistä ”Muokkaa osoitteita”, aukeaa lomake, jossa pääset tekemään tarvittavat muutokset haluttuihin tietoihin.
Myös tarkentavat toimitusohjeet on hyvä pitää ajan tasalla. Vakiotoimitusohjeissa voi ylläpitää tavaroiden toimitukseen liittyviä tarkentavia lisätietoja, jotta niitä ei tarvitse jokaisella tilauskerralla kirjoittaa erikseen. Kuljetusliikettä varten tärkeitä tietoja ovat kaikki tavaran toimitusta helpottavat tarkennukset, mitkä ei osoitetiedoissa näy. Esimerkiksi, ovikoodi, lastaukseen tarkoitettu alue, tai puhelinnumero mistä voi tarvittaessa kysyä lisäneuvoja.
Miten valitsen tilaukselle toimituspäivän?
Toimituspäivän valinta tehdään kassalla tilausta lähetettäessä. Kun olet valinnut toimitustavan, näyttää verkkokauppa sinulle arvion toimitusajasta. Lähtökohtaisesti hyväksy tilaus tällä ehdotuksella, jotta saat kaikki tuotteet kerralla.
Jos teillä on esimerkiksi samassa pihassa toimivan toisen seurantakohteen kanssa sovittuna yhteinen toimituspäivä, pääset valitsemaan toimituspäivän klikkaamalla "Haluan valita tietyn toimituspäivän". Tämän jälkeen valitse kalenterista haluttu päivä.
Kaikki tilaamani tavarat eivät tulleet, mitä teen?
Erillisiä jälkitoimituksia ei ole. Jos jokin tuote jää puuttumaan, voit tilata lisää seuraavan tilauksen yhteydessä.
Tämän takia on myös tärkeää, että tarpeita ennakoi ja tilaukset tekee hyvissä ajoin. Tällöin voi lähettää tilauksen verkkokaupan ehdottaman toimitusajan mukaan, jolloin kaikki tuotteet ovat saatavilla. Mikäli jo tilatessa huomaa, että kaikkia tuotteita ei ole saatavilla halutulle toimituspäivälle, tulee nämä poistaa ostoskorista ja tehdä niistä oma tilaus tai tilata kyseiset tuotteet seuraavan tilauksen yhteydessä.
Mistä löydän omat tilauspohjat?
Jos olet tallentanut omia tilauspohjia, löydät ne kohdasta "Asiakastili", jonne pääset sivun oikeasta yläkulmasta klikkaamalla henkilöikonia. Tämän jälkeen vasemmasta valikosta pääset klikkaamaan valitun seurantakohteen tilauspohjille.
Tilataanko kahvi Pamarkilta?
Kyllä - Kahvin löydät esimerkiksi haun kautta hakusanalla "kahvi".