Näet hinnat ja pääset tilaamaan sisäänkirjautuneena. Mikäli et ole vielä asiakkaamme, luo uusi yritystili tästä > Rekisteröidy ja tilaa

Turvallinen terapiakäynti: Hygieeninen arki vastaanotolla - Pamark

Turvallinen terapiakäynti: Hygieeninen arki vastaanotolla

Pamarkin terveydenhuoltosegmentin tuotevalikoimaan on saapunut kattava valikoima fysioterapia- ja hierontatuotteita. Uutuutena tuotevalikoimasta löytyy nyt vastaanoton päivittäistuotteet. Hoitopöydän kreppipaperit sekä hoitopöydän tehokkaaseen, silti hellävaraiseen puhdistamiseen tarkoitettu Desiplint ovat tuotevalikoiman suosituimpia uutuuksia. Lisäksi jo aikaisemmin saatavilla olleiden apuvälineiden rinnalle on koottu laaja kattaus erilaisia välineitä kuntoutukseen vastaanotolla.

Kuntoutuksen vastaanotoille suunnattu ”Fysioterapia ja kuntoutus” -valikoima on koottu silmällä pitäen vastaanottojen arjen tarpeita. Tuotteista löytyy laadukkaita uutuuksia sekä luotettavia vanhoja tuttuja. ”Halusimme valikoimaamme ensisijaisesti kuntoutuspuolen perustuotteita. Lähitulevaisuudessa valikoimamme tulee kasvamaan asiakastarpeiden myötä. Koska tänä päivänä vastaanotoilla hygieniasta huolehtiminen on yhä tärkeämpää, haluamme myös auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet turvalliseen arkeen ”, kertoo Pamarkin avainasiakaspäällikkö ja fysioterapeutti Mira Helander-Djateu.

Näin huomioit turvallisuuden ja hygienian vastaanotolla

Turvallisen, puhtaan vastaanoton ylläpito on nopeaa ja helppoa oikein valituilla tuotteilla ja aktiivisilla valinnoilla. Hygieeniseen arkeen sisältyy pieniä, joskus huomaamattomiakin toimenpiteitä, joista huolehtimalla luot luotettavan toimintaympäristön sekä sinulle että asiakkaallesi.

  • Käsihygienia

Varmista että asiakkaalla on mahdollisuus käsien pesuun ja desinfiointiin heti vastaanotolle saapuessaan. Tarjoamalla näkyville käsihuuhdetta ja ohjaamalla käsienpesupaikalle, kannustat asiakkaita huomioimaan käsihygienian oma-aloitteisesti. Varaa omaan käyttöösi terveydenhuoltoon tarkoitettuja tehokkaita mutta silti iholle helliä käsienhoitotuotteita. Valitse saippua ja käsihuuhde sen mukaan sisältävätkö ne käsien ihoa hoitavia ainesosia.

  • Maskisuositus

Kasvomaskeja, eli suu-nenäsuojaimia olisi suositeltavaa olla asiakkaille saatavilla, mikäli asiakas sellaista haluaa hoitokäynnin aikana käyttää. Mikäli hoitokäynnillä ehdottomasti vaaditaan suojaimen käyttöä, on tärkeää varautua tarjoamaan asiakkaalle suu-nenäsuojain käynnin ajaksi. Myös suu-nenäsuojaimet tulee asettaa tarjolle mahdollisimman lähelle vastaanoton sisäänkäyntiä, josta suojaimen saa helposti käyttöön. Sisäänkäynnille on hyvä sijoittaa myös roskakori käytettyjen suojainten hävittämistä varten, ja käsihuuhdetta käsien desinfioimiseen suojaimen poiston jälkeen. Suojaimille varattu roskakori kannattaa tyhjentää heti kun se alkaa täyttyä. Tyhjentäjän voi suojautua itse suu-nenäsuojaimella ja kertakäyttökäsineillä roskakoria tyhjentäessään.

  • Hoitohuone

Varmista että hoitohuoneessa kosketuspinnat tulevat puhdistetuksi säännöllisesti. Käytetyt välineet, sekä ovenkahvat, valokatkaisimet ja pöytäpinnat kannattaa käydä läpi desinfioivalla puhdistuspyyhkeellä asiakkaiden välissä. Vaihda hoitopöydän kreppi ja kasvopaperi jokaisen asiakkaan välissä, ja vältä vain rullaamasta käytettyä kreppiä hoitopöydän päähän. Vaihda myös tyynynsuojus asiakkaiden välissä. Laita käytetty kreppi ja kasvopaperi heti roskakoriin. Pyyhi hoitopöytä verhoilulle soveltuvalla desinfioivalla puhdistusaineella.

  • Pyykinpesu

Hoidon yhteydessä syntyvä pyykki on hyvä pestä mahdollisimman lämpimässä pesuvedessä. Pesuaineena suosittelemme käyttämään desinfioivaa pyykinpesuainetta. Vältä täyttämästä pesukonetta liian täyteen, jotta pyykit puhdistuvat perusteellisesti.


 

Fysioterapian ja kuntoutuksen asiakkaitamme palvelee avainasiakaspäällikkömme Mira Helander-Djateu, puh. 040 778 7349.

Lue myös: Torju epidemiat pintojen ja laitteiden desinfioinnilla

 


Tilaa Pamarkin Fysioterapia & kuntoutus-uutiskirje

* indicates required


Toivon yhteydenottoa avainasiakaspäälliköltänne