Näet hinnat ja pääset tilaamaan sisäänkirjautuneena. Mikäli et ole vielä asiakkaamme, luo uusi yritystili tästä > Rekisteröidy ja tilaa

TIEDOTE LIIKETOIMINTAKAUPASTA: Pamark Oy on ostanut Tamatek Oy:n liiketoiminnan - Pamark

TIEDOTE LIIKETOIMINTAKAUPASTA: Pamark Oy on ostanut Tamatek Oy:n liiketoiminnan

TIEDOTE 29.5.2020

Pamark Oy

Julkaisuvapaa 29.5.2020

TIEDOTE LIIKETOIMINTAKAUPASTA

Yritysten ja julkishallinnon käyttötarvikkeiden tukkukauppana toimiva Pamark Oy on ostanut puhtauden alalla toimivan Tamatek Oy:n liiketoiminnan ja Tamatekin liiketoiminta siirtyy Pamarkille 1.6.2020 alkaen.

Hankinnan tarkoituksena on vahvistaa puhtaanapidon erityisosaamista Pamarkilla. ”Tamatek Oy tuo Pamarkin valikoimaan puhdastilojen puhtaanapidon tuotteet ja työvälineet. Puhdastilojen erityisosaaminen siirtyy Pamarkille Tamatekin yrittäjä Taina Leinon mukana. Liiketoimintakaupan myötä pystymme palvelemaan sekä Pamarkin että Tamatekin asiakkaita entistä monipuolisemmin ja vahvalla ammattitaidolla”, toteaa Pamark Oy:n toimitusjohtaja Jussi Nevas.

Taina Leino aloittaa kaupan myötä Pamark Oy:n työntekijänä 1.6.2020 alkaen. Leino tulee toimimaan avainasiakaspäällikkönä puhtauden myyntitiimissä, toimien samalla yhteyshenkilönä Tamatekin asiakkaille Pamarkilla. ”Kiitän Tamatekin asiakkaita hyvästä yhteistyöstä ja palvelen ilomielin jatkossakin puhdastilatuoteasioissa. Nyt tukenani on ison yrityksen organisaatio, monipuolinen ja laadukas tuotevalikoima sekä laaja logistiikkaosasto ja varasto, jota pyrimme täydentämään kattavasti myös Tamatekin tuotteilla ja palvelemaan entistäkin paremmin asiakkaita.” toteaa vastaavasti Tamatekin yrittäjä Taina Leino.

LISÄTIETOJA:

Pamark Oy / toimitusjohtaja Jussi Nevas / puh. 0400 811 621, jussi.nevas@pamark.fi

Tamatek Oy / yrittäjä Taina Leino / puh. 040 527 0951, taina.leino@tamatek.fi, taina.leino@pamark.fi

PAMARK Oy on vuonna 1985 perustettu perheyritys, joka toimii käyttötavaroiden tukkukauppana puhtauden, terveydenhuollon ja HoReCan alalla. Pamarkilla työskentelee 56 työntekijää. Pamarkin liikevaihto oli 30M€ vuonna 2019.

TAMATEK Oy on puhdastilojen ja erityispuhtaiden tilojen puhtauteen erikoistunut yritys, joka on perustettu vuonna 2006. Tamatekin liikevaihto oli 387.000€ vuonna 2019.